Polecenie sub-kod i dane: CC
2.2.2 Szczegółowa definicja subkodu poleceń i danych
Podział okna wyświetlacza CC = 0x01:
Data Items |
Value |
Length(byte) |
Description |
CC |
0x01 |
1 |
Note This command is divided into display window (area) Uwaga To polecenie jest podzielone na okno wyświetlania (obszar) |
Window Number Numer okna |
0x01~0x08 |
1 |
The window should be divided into the number of valid value 1 ~ 8. Okno należy podzielić na liczbę prawidłowych wartości 1 ~ 8. |
Window 1 X-coordinate XH XL Współrzędne X okna 1 XH XL |
0x0000~0xffff |
2 |
Window x-coordinate, high byte in the former Współrzędne X okna, wysoki bajt w poprzednim |
Window 1 Y-coordinate YH YL Współrzędna Y okna 1 YH YL |
0x0000~0xffff |
2 |
Window y-coordinate, high byte in the former Współrzędna y okna, wysoki bajt w poprzednim |
The width of the window 1 WH WL Szerokość okna 1 WH WL |
0x0000~0xffff |
2 |
The width of the window, high byte in the former Szerokość okna, wcześniej bajt |
The height of the window 1 HH HL Wysokość okna 1 HH HL |
0x0000~0xffff |
2 |
The height of the window, high byte in the former |
|
|
Wysokość okna, wysoki bajt w poprzednim |
|
…… |
|
|
|
Window N X-coordinate XH XL Okno N Współrzędna X XH XL |
0x0000~0xffff |
2 |
Window x-coordinate, high byte in the former Współrzędna X okna, wysoki bajt w poprzednim |
Window N Y-coordinate YH YL Okno N Współrzędna Y YH YL |
0x0000~0xffff |
2 |
Window y-coordinate, high byte in the former Współrzędna Y okna, wysoki bajt w poprzednim |
The width of the window N WH WL Szerokość okna N WH WL |
0x0000~0xffff |
2 |
The width of the window, high byte in the former Szerokość okna, wcześniej bajt |
The height of the window N HH HL Wysokość okna N HH HL |
0x0000~0xffff |
2 |
The height of the window, high byte in the former Wysokość okna, wysoki bajt w poprzednim |
Wyślij dane tekstowe do określonego okna CC = 0x02
CC |
0x02 |
1 |
Description This is a text data packet Opis To jest pakiet danych tekstowych |
Window No Okno nr |
0x00~0x07 |
1 |
The window sequence number, valid values 0 ~ 7. Numer porządkowy okna, prawidłowe wartości 0 ~ 7. |
Mode Tryb |
1 |
1 |
Refer to Special effect for text and picture Patrz Efekt specjalny dla tekstu i obrazu |
Alignment Wyrównanie |
0-2 |
1 |
0: Left-aligned 0: Wyrównanie do lewej 1: Centrum poziome 2: Wyrównany do prawej |
Speed Prędkość |
1-100 |
1 |
The smaller the value, the faster Im mniejsza wartość, tym szybciej |
Stay time Czas pozostania |
|
2 |
High byte in the former. Unit: second. Wysoki bajt w pierwszym. Jednostka: sekunda. |
String Ciąg |
|
Variable-length Zmienna długość |
Every 3 bytes to represent a character, end with 3 bytes of 0. Refer to Rich3 text of .. Co 3 bajty reprezentujące znak, zakończ 3 bajtami o wartości 0. Zobacz tekst Rich3 z ... |
Wyślij dane obrazu do określonego okna: CC = 0x03
CC |
0x03 |
1 |
Description This is a image data packet To jest pakiet danych obrazu |
Window No Okno nr |
0x00~0x07 |
1 |
The window sequence number, valid values 0 ~ 7. Numer porządkowy okna, prawidłowe wartości 0 ~ 7. |
Mode Tryb |
0x00 |
1 |
0x00: Draw Rysuj |
Speed Prędkość |
1 |
1 |
The smaller the value, the faster?Now appears that this value is invalid Im mniejsza wartość, tym szybciej? Teraz wydaje się, że ta wartość jest nieprawidłowa |
Stay time Czas pobytu |
0x0000~0xffff |
2 |
High in the former. Units of seconds. Wysoki w pierwszym. Jednostki sekund. |
Image Data Format Format danych obrazu |
0x01 |
1 |
0x01: gif image file format 0x02: gif image file references. 0x03: picture package picture reference. 0x04: simple image format. 0x01: Format pliku obrazu gif 0x02: Odwołania do pliku obrazu gif. 0x03: odwołanie do obrazu pakietu obrazu. 0x04: prosty format obrazu. |
Image Display X Position Wyświetlanie obrazu Pozycja X |
0x0000~0xffff |
2 |
Began to show the location of X coordinate. Relative upper-left corner the window. Rozpoczęto, aby pokazać położenie współrzędnej X. Względny lewy górny róg okna. |
Image Display Y Position Wyświetlanie obrazu Pozycja Y |
0x0000~0xffff |
2 |
Began to show the location of Y coordinate. Relative upper-left corner the window. Rozpoczęto, aby pokazać położenie współrzędnej Y. Względny lewy górny róg okna. |
Image Data Dane obrazu |
|
Variable-length Zmienna długość |
According to "image data format" is defined to determine the meaning of the data. Image data format is 0x01: gif image file of the actual data, which contains the image width, height and other information; Image data format is 0x02: the gif image file name stored in the control card. Image data format is 0x03: The image package file name and image number that stored in the controller. The middle separated by spaces. For example, "images.rpk 1" Image data format is 0x04?Simple picture data, see the description format. Zgodnie z „formatem danych obrazu” definiuje się znaczenie danych. Format danych obrazu to 0x01: plik obrazu gif rzeczywistych danych, który zawiera szerokość, wysokość i inne informacje; Format danych obrazu to 0x02: nazwa pliku obrazu gif zapisanego na karcie kontrolnej. Format danych obrazu to 0x03: Nazwa pliku pakietu obrazu i numer obrazu zapisany w kontrolerze. Środek oddzielony spacjami. Na przykład „images.rpk 1” Format danych obrazu to 0x04 ? Proste dane obrazu, patrz format opisu. |
Wyślij tekst statyczny CC = 0x04
CC |
0x04 |
1 |
Description of the data packet is static text Opis pakietu danych to tekst statyczny |
Window NO Okno nr |
0x00~0x07 |
1 |
Window sequence number, valid values 0 to 7 Numer porządkowy okna, prawidłowe wartości od 0 do 7 |
Data type Typ danych |
1 |
1 |
0x01: Simple text data 0x01: Proste dane tekstowe |
The level of alignment Poziom wyrównania |
0~2 |
1 |
0: left Alignment 1: center Alignment 2: right Alignment 0: lewy wyrównanie 1: wyrównanie do środka 2: wyrównanie do prawej |
Display area X Obszar wyświetlania X |
0x0000~0xffff |
2 |
The X coordinate of upper left corner of the display area?Upper left corner of the window relative Współrzędna X lewego górnego rogu obszaru wyświetlania? Górny lewy róg okna względem |
Display area Y Obszar wyświetlania Y |
0x0000~0xffff |
2 |
The Y coordinate of upper left corner of the display area?Upper left corner of the window relative Współrzędna Y lewego górnego rogu obszaru wyświetlania? Górny lewy róg okna względem |
Display area width Szerokość obszaru wyświetlania |
0x0000~0xffff |
2 |
The width of display area?High byte in the former. Szerokość obszaru wyświetlania igh Wysoki bajt w poprzednim. |
Display area height |
0x0000~0xffff |
2 |
The height of display area?High byte in the former. |
Wysokość obszaru wyświetlania |
|
|
Wysokość obszaru wyświetlania igh Wysoki bajt w poprzednim. |
Font Czcionka |
|
1 |
Bit0~3: font size Bit4~6: font style Bit7: Reserved Bit 0 ~ 3: rozmiar czcionki Bit4 ~ 6: styl czcionki Bit7: Zarezerwowany |
Text color R Kolor tekstu R |
0~255 |
1 |
The red color component Składnik koloru czerwonego |
Text color G Kolor tekstu G |
0~255 |
1 |
The green color component Składnik koloru zielonego |
Text color B Kolor tekstu B |
0~255 |
1 |
The blue color component Składnik koloru niebieskiego |
Text |
|
Variable-length |
Text string to the end of 0x00. |
Tekst |
|
Zmienna długość |
Ciąg tekstowy na końcu 0x00. |
Wyślij zegar CC = 0x05
CC |
0x05 |
1 |
Description of the data packet is clock |
|
|
|
Opis pakietu danych to zegar |
Window NO Okno |
0x00~0x07 |
1 |
Window sequence number, valid values 0 to 7 Numer porządkowy okna, prawidłowe wartości od 0 do 7 |
Stay time Czas pobytu |
|
2 |
Stay time in second?High byte in the former Czas pobytu na sekundę? Wysoki bajt w poprzednim |
Calendar |
|
1 |
0: Gregorian calendar date and time 1: Lunar date and time 2: Chinese lunar solar terms 3: Lunar time and date + Solar Terms |
Kalendarz |
|
|
0: data i godzina kalendarza gregoriańskiego 1: Data i godzina księżycowa 2: Chiński księżycowy termin słoneczny 3: Data i godzina księżycowa + Warunki słoneczne |
Format Format |
|
1 |
Format: Format bit 0: when the system (0: 12 hour; 1: 24 hours system) bit 1: Year digit (0: 4; 1: 2) bit 2: Branch (0: single; 1: multi-line) bit 3 ~ 7: reserved (set to 0) bit 0: gdy system (0: 12 godzin; 1: 24 godziny systemu) bit 1: cyfra roku (0: 4; 1: 2) bit 2: Rozgałęzienie (0: pojedynczy; 1: wieloliniowy) bit 3 ~ 7: zarezerwowany (ustawiony na 0) |
Content Treść |
|
1 |
By bit to determine the content to display. bit 7: Pointer bit 6: weeks bit 5: seconds bit 4: minute bit 3: hour bit 2: day bit 1: month bit 0: year Bit po kroku, aby określić zawartość do wyświetlenia. bit 7: wskaźnik bit 6: tygodnie bit 5: sekundy bit 4: minuta bit 3: godzina bit 2: dzień bit 1: miesiąc bit 0: rok |
Font Czcionka |
|
1 |
Bit0~3: font size Bit 0 ~ 3: rozmiar czcionki |
Text color R Kolor tekstu R |
0~255 |
1 |
The red color component Składnik koloru czerwonego |
Text color G Kolor tekstu G |
0~255 |
1 |
The green color component Składnik koloru zielonego |
Text color B Kolor tekstu B |
0~255 |
1 |
The blue color component Składnik koloru niebieskiego |
Text |
|
Variable-length |
Text string to the end of 0x00. |
Tekst |
|
Zmienna długość |
Ciąg tekstowy na końcu 0x00. |
Wyjdź z pokazu i wróć do odtwarzania w programie CC = 0x06
Data Items |
Value |
Length(byte) |
Description |
CC |
0x06 |
1 |
Play programs stored on the card Odtwórz programy zapisane na karcie |
Zapisz / wyczyść dane CC = 0x07
Data Items |
Value |
Length(byte) |
Description |
CC |
0x07 |
1 |
The data packet is a request control card to save data in the window Pakiet danych jest kartą kontroli żądania zapisującą dane w oknie |
Save/clear Zapisz / wyczyść |
0x00/0x01 |
1 |
0x00: save data to flash. 0x00: zapisz dane do flashowania. 0x01: Wyczyść dane flash |
Reserve Zarezerwuj |
0x00 0x00 |
2 |
Reserved for later expansion Zarezerwowany do późniejszego rozszerzenia |
Wybierz odtwarzanie zapisanego programu (jednobajtowe) CC = 0x08
CC |
0x08 |
1 |
Description of the data packet is stored program data select play(single-byte) Opis pakietu danych to zapisane dane programu wybierz odtwarzanie (jednobajtowe) |
Options Opcje |
|
1 |
Bit0: Whether to save select play message to flash. 0 not to save?1 save? Bit1~7: Reserved, set to 0 Bit0: Określa, czy zapisać wiadomość odtwarzania do flashowania. 0 nie zapisywać, 1 zapisywać? Bit 1 ~ 7: Zarezerwowany, ustawiony na 0 |
The number of programs Liczba programów |
1~255 or 0 |
1 |
The program number that to be selected to play, if the number is 0,the controller will exit the select play state. Numer programu, który ma zostać wybrany do odtworzenia, jeśli liczba wynosi 0, sterownik wyjdzie z wybranego stanu odtwarzania. |
The program number table Tabela numerów programów |
1~255 |
Variable-length Zmienna długość |
The program number list,1 byte for each program. Exceed the number of programs stored program number is ignored Lista numerów programów, 1 bajt dla każdego programu. Przekroczenie liczby zapisanych programów numer programu jest ignorowany |
Wybierz odtwarzanie zapisanego programu (dwubajtowe) CC = 0x09
Data Items |
Value |
Length(byte) |
Description |
CC |
0x09 |
1 |
Description of the data packet is stored program data select play(double-byte) |
|
|
|
Opis pakietu danych to zapisane dane programu wybierz odtwarzanie (dwubajtowe) |
Options |
|
1 |
Bit0: Whether to save select play message to flash. 0 not to save?1 save? Bit1~7: Reserved, set to 0 |
Opcje |
|
|
Bit0: Określa, czy zapisać wiadomość odtwarzania do flashowania. 0 nie zapisywać, 1 zapisywać? Bit 1 ~ 7: Zarezerwowany, ustawiony na 0 |
The number of programs |
1~512 or 0 |
2 |
The program number that to be selected to play, the max value is 512, high byte in the former. if the number is 0,the controller will exit the select play state. |
Liczba programów |
|
|
Numer programu, który ma zostać wybrany, maksymalna wartość to 512, w pierwszym bajt wysoki. jeśli liczba wynosi 0, kontroler wyjdzie z wybranego stanu odtwarzania. |
The program number table |
1~65535 |
Variable-length |
The program number list,2 bytes for each program. Exceed the number of programs stored program number is ignored |
Tabela numerów programów |
|
Zmienna długość |
Lista numerów programów, 2 bajty dla każdego programu. Przekroczenie liczby zapisanych programów numer programu jest ignorowany |
Ustaw wartość zmiennej CC = 0x0a
Prawidłowe wartości dla liczby zmiennej to 1 ~ 100? Liczba zmiennych odpowiadających każdemu obszarowi zmiennej może przechowywać 32 bajty danych, pewna liczba ciągłych obszarów zmiennych może być używana razem dla zmiennej, liczba zmiennych zajmowana przez obszar zmiennych nie może być używany.
Gdy wartości zmiennych nie są aktualizowane i po prostu zapisują wartość zmiennej do FLASH, może ustawić „Zmienną liczbę” wartości 0, ustawić „Opcje”, aby zapisać
Valid values for the variable number is 1~100?Number of variables corresponding to each variable area can store 32 bytes of data, a number of continuous variable area can be used together for a variable, the variable area occupied number of variables can not be used?
When variable values are not updated and just save the variable value to the FLASH, it can set the " Variable number " of the value of 0, set the " Options " to save
Data Items |
Value |
Length(byte) |
Description |
CC |
0x0a |
1 |
Description of the data packet is the data set variable value Opis pakietu danych to wartość zmiennej zestawu danych |
Options Opcje |
|
1 |
Bit0: Whether to save all variable value to flash, 0 not to save?1 save? Bit1: Whether to clear all variable value before save, 0 not to clear?1 clear? Bit1~7: Reserved, set to 0 Bit0: Czy zapisać wszystkie wartości zmiennych do flashowania, 0 aby nie zapisywać, 1 zapisywać? Bit1: Czy wyczyścić całą wartość zmiennej przed zapisem, 0, aby nie kasować, 1 wyczyść? Bit 1 ~ 7: Zarezerwowany, ustawiony na 0 |
Variable number and allow cross-variable zone Zmienna liczba i zezwól na strefę zmienną |
1~100 |
1 |
Bit0~6?The variable number Bit7?Whether to allow cross-variable zone setting. 0 is not permitted; 1 is permit Corresponds to a variable number of each variable area size of each variable region is 32 bytes. Multiple continuous variables can be linked to a variable area used, occupied area of the variable number of variables can not be used? When does not allow cross-variable area, more than 32 bytes of data are discarded?When allow cross-variable area, calculate the length of the data area to use the number of variables. Bit 0 ~ 6 number Numer zmiennej Bit7 ? Czy zezwolić na ustawienie strefy między zmiennymi. 0 jest niedozwolone; 1 to zezwolenie Odpowiada zmiennej liczbie każdego rozmiaru zmiennej obszaru każdego regionu zmiennego wynosi 32 bajty. Wiele zmiennych ciągłych można połączyć z wykorzystywanym obszarem zmiennej, nie można użyć zajętego obszaru zmiennej liczby zmiennych? Jeśli nie zezwala na obszar zmiennej krzyżowej, odrzuca się więcej niż 32 bajty danych ? Jeśli pozwalasz na obszar zmiennej krzyżowej, oblicz długość obszaru danych, aby użyć liczby zmiennych. |
Variable data length table Tabela długości danych zmiennych |
n?0?255? |
Variable-length Zmienna długość |
Specified by the order of bytes of data for each variable. The length of variable number and data is (1 + n) bytes. Określane według kolejności bajtów danych dla każdej zmiennej. Długość zmiennej liczby i danych wynosi (1 + n) bajtów. |
Variable number and data Zmienna liczba i dane |
|
Variable-length Zmienna długość |
The first byte is a variable number, followed by a specified length of variable data Pierwszy bajt jest liczbą zmienną, po której następuje określona długość zmiennych danych |
Wybierz odtwarzanie pojedynczego zapisanego programu i ustaw wartość zmiennej CC = 0x0b
Prawidłowe wartości dla liczby zmiennej to 1 ~ 100? Liczba zmiennych odpowiadających każdemu obszarowi zmiennej może przechowywać 32 bajty danych, pewna liczba ciągłych obszarów zmiennych może być używana razem dla zmiennej, liczba zmiennych zajmowana przez obszar zmiennych nie może być używany.
Kiedy wartości zmiennych nie są aktualizowane i po prostu zapisują wartość zmiennej do FLASH, może ustawić „Zmienną liczbę” wartości 0, ustawić „Opcje”, aby zapisać
Valid values for the variable number is 1~100?Number of variables corresponding to each variable area can store 32 bytes of data, a number of continuous variable area can be used together for a variable, the variable area occupied number of variables can not be used?
When variable values are not updated and just save the variable value to the FLASH, it can set the " Variable number " of the value of 0, set the " Options " to save
Data Items |
Value |
Length(byte) |
Description |
CC |
0x0b |
1 |
Description of the data packet is the data select single program and set variable value Opis pakietu danych to pojedynczy program do wybierania danych i ustawianie wartości zmiennej |
|
|
|
|
Options Opcje |
|
1 |
Bit0: Whether to save program number to flash 0 not to save?1save? Bit1: Whether to save all variable value to flash , 0 not to save?1save? Bit2: Whether to clear all variable value before save, 0 not to clear?1 clear? Bit3~7: Reserved, set to 0 Bit0: Określa, czy zapisać numer programu do flashowania 0 nie zapisywać, 1save? Bit1: Czy zapisać wszystkie wartości zmiennych do flashowania, 0 aby nie zapisywać, 1save? Bit2: Czy wyczyścić całą wartość zmiennej przed zapisem, 0, aby nie kasować, 1 wyczyść? Bit3 ~ 7: Zarezerwowany, ustawiony na 0 |
Program numbers Numery programów |
1~65535 |
Variable-length Zmienna długość |
The program number list,2 bytes for each program. Exceed the number of programs stored program number is ignored Lista numerów programów, 2 bajty dla każdego programu. Przekroczenie liczby zapisanych programów numer programu jest ignorowany |
Variable number and allow cross-variable zone Zmienna liczba i zezwól na strefę zmienną |
1~100 |
1 |
Bit0~6?The variable number Bit7?Whether to allow cross-variable zone setting. 0 is not permitted; 1 is permit Corresponds to a variable number of each variable area size of each variable region is 32 bytes. Multiple continuous variables can be linked to a variable area used, occupied area of the variable number of variables can not be used? When does not allow cross-variable area, more than 32 bytes of data are discarded?When allow cross-variable area, calculate the length of the data area to use the number of variables. Bit 0 ~ 6 number Numer zmiennej Bit7 ? Czy zezwolić na ustawienie strefy między zmiennymi. 0 jest niedozwolone; 1 to zezwolenie Odpowiada zmiennej liczbie każdego rozmiaru zmiennej obszaru każdego regionu zmiennego wynosi 32 bajty. Wiele zmiennych ciągłych można połączyć z wykorzystywanym obszarem zmiennej, nie można użyć zajętego obszaru zmiennej liczby zmiennych? Jeśli nie zezwala na obszar zmiennej krzyżowej, odrzuca się więcej niż 32 bajty danych ? Jeśli pozwalasz na obszar zmiennej krzyżowej, oblicz długość obszaru danych, aby użyć liczby zmiennych. |
Variable data length table Tabela długości danych zmiennych |
n?0?255? |
Variable-length Długość zmiennych |
Specified by the order of bytes of data for each variable. The length of variable number and data is (1 + n) bytes. Określana przez kolejność bajtów danych dla każdej zmiennej. Długość zmiennej liczby i danych wynosi (1 + n) bajtów. |
Variable number and data Zmienna liczba i dane |
|
Variable-length Zmienna długość |
The first byte is a variable number, followed by a specified length of variable data Pierwszy bajt jest liczbą zmienną, po której następuje określona długość zmiennych danych |
Ustaw globalny obszar wyświetlania CC = 0x0c
The first byte is zone type, available zone types:
Definicja obszaru ?16 bajtów każda pozycja?
Pierwszy bajt to typ strefy, dostępne typy stref:
All “reserved” values need to be set to 0
Wszystkie „zastrzeżone” wartości muszą być ustawione na 0
Data Items |
Value |
Length(byte) |
Description |
CC |
0x0c |
1 |
Describe the packet is the data which to set the global display zone. Opisz pakiet to dane, które mają ustawić globalną strefę wyświetlania. |
|
|
|
|
Options Opcje |
|
1 |
Bit0: Whether to save the setup to FLASH 0 not to save?1 save? Bit1~7: Reserved, set value to 0 Bit0: Określa, czy zapisać ustawienia w pamięci FLASH 0 nie zapisywać, 1 zapisywać? Bit 1 ~ 7: Zarezerwowany, ustaw wartość na 0 |
|
|||
ZoneArea count Liczba stref strefy |
1~8 |
1 |
The count of global display zone which is to be set. Cancel all the zone when zone count is 0 Liczba globalnych stref wyświetlania, które należy ustawić. Anuluj całą strefę, gdy liczba stref wynosi 0 |
Synchronization Synchronizacja |
|
1 |
Bit0: Synchronous display. 0 not synchronous, 1 synchronous. Bit1~7: Reserved Bit0: Wyświetlanie synchroniczne. 0 niesynchroniczny, 1 synchroniczny. Bit 1 ~ 7: Zarezerwowany |
|
|||
Retention Retencja |
|
1 |
Set value 0 Ustaw wartość 0 |
|
|||
Zone Definition Definicja strefy |
|
Zone Count*16 Liczba stref * 16 |
The specific definition of global display zone Określona definicja globalnej strefy wyświetlania |
|
Area Definition??16 bytes each item?
The first byte is zone type, available zone types:
Definicja obszaru ? ?16 bajtów każda pozycja?
Pierwszy bajt to typ strefy, dostępne typy stref:
Value /Wartość |
Type |
Typ |
1 |
Display the variable’s specify text |
Wyświetl tekst zmiennej |
2 |
Display the variable’s specify file (.gif) |
Wyświetl plik specyfikacji zmiennej (.gif) |
6 |
Display hint text of other zone |
Wyświetl tekst podpowiedzi dla innej strefy |
7 |
Display stopwatch timer value |
Wyświetla wartość timera stopera |
other |
Reserved |
Zarezerwowany |
Type = 1
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
|||
0x00 |
Type |
align |
x |
y |
cx |
cy |
start |
end |
stay |
font |
reserved |
||||||||
Typ |
start |
koniec |
zostań |
Czcionka |
zarezerwowana |
Explanation?
Wyjaśnienie:
Data Name Nazwa danych |
Data Size (byte) Rozmiar danych (bajt) |
Description Opis |
Type |
1 |
1?Display the variable’s specify text |
1 ? Wyświetl tekst określający zmienną |
||
Align
|
1 |
Text alignment Bit0~1: Horizontal( 0:Left, 1:horizontal center, 2:right ) Bit2~3: Vertical(0:Top, 1: vertical center, 2: down ? Others: Reserved |
Wyrównanie tekstu Bit 0 ~ 1: Poziomo (0: Lewo, 1: Poziomy środek, 2: Prawa) Bit2 ~ 3: Pionowo (0: Góra, 1: środek pionu, 2: dół? Inne: zastrzeżone |
||
x |
2 |
Zone start point X. High byte previous |
Punkt początkowy strefy X. Poprzedni bajt poprzedni |
||
y |
2 |
Zone start point Y. High byte previous |
Punkt początkowy strefy Y. Poprzedni bajt poprzedni |
||
cx |
2 |
Zone width. High byte previous |
Szerokość strefy Poprzedni bajt poprzedni |
||
cy |
2 |
Zone Height. High byte previous |
Wysokość strefy. Poprzedni bajt poprzedni |
||
Start |
1 |
Start variable number, valid value 1?100 |
Rozpocznij numer zmiennej, ważna wartość 1 ? 100 |
||
End |
1 |
End variable number, valid value 1?100 |
Końcowy numer zmiennej, ważna wartość 1 ? 100 |
||
stay |
2 |
The stay time when display each valid variable’s content, the unit is second. High byte previous |
Czas pozostawania przy wyświetlaniu zawartości każdej ważnej zmiennej, jednostka jest druga. Poprzedni bajt poprzedni |
||
font |
1 |
Font size and color Bit0~2: font size(8,12,16,24,32,40,48,56) Bit3: Reserved Bit4: Red value of color Bit5: Green value of color Bit6: Blue value of color Bit7: Color invert |
Rozmiar i kolor czcionki Bit0 ~ 2: rozmiar czcionki (8,12,16,24,32,40,40,48,56) Bit3: Zarezerwowany Bit4: Czerwona wartość koloru Bit5: Zielona wartość koloru Bit6: Niebieska wartość koloru Bit7: Odwrócenie koloru |
||
reserved |
1 |
|
|
|
|
All “reserved” values need to be set to 0
Type = 2
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
0x00 |
Type |
Align |
x |
y |
cx |
cy |
start |
end |
stay |
mode |
reserved |
Explanation?
Data Name |
Data Size (byte) |
Description |
Type |
1 |
2: Display the variable’s specify file (.gif) 2: Wyświetl plik specyfikacji zmiennej (.gif) |
|
|
|
mode |
1 |
Image draw mode: 0: Center 1:zoom 2:stretch 3:tile Tryb rysowania obrazu: 0: Środek 1: powiększenie 2: odcinek 3: kafelek |
|
|
|
x |
2 |
Zone start point X. High byte previous Punkt początkowy strefy X. Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
y |
2 |
Zone start point Y. High byte previous Punkt początkowy strefy Y. Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
cx |
2 |
Zone width. High byte previous Szerokość strefy Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
cy |
2 |
Zone Height. High byte previous Wysokość strefy. Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
Start |
1 |
Start variable number, valid value 1?100 Rozpocznij numer zmiennej, ważna wartość 1 ? 100 |
|
|
|
End |
1 |
End variable number, valid value 1?100 Końcowy numer zmiennej, ważna wartość 1 ? 100 |
|
|
|
stay |
2 |
The stay time when display each valid variable’s content, the unit is second. High byte previous Czas pozostawania przy wyświetlaniu zawartości każdej ważnej zmiennej, jednostka jest druga. Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
Reserved |
1 |
|
Reserved |
1 |
|
All “reserved” values need to be set to 0
Type = 6
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
0x00 |
Type |
Align |
x |
y |
cx |
cy |
Prompt window no |
stay |
font |
reserved |
Explanation?
Data Name |
Data Size (byte) |
Description |
Type |
1 |
7: Display stopwatch timer value 7: Wyświetla wartość stopera |
|
|
|
Align
|
1 |
Text alignment Bit0~1: Horizontal( 0:Left, 1:horizontal center, 2:right ) Bit2~3: Vertical(0:Top, 1: vertical center, 2: down ? Others: Reserved Wyrównanie tekstu Bit 0 ~ 1: Poziomo (0: Lewo, 1: Poziomy środek, 2: Prawa) Bit2 ~ 3: Pionowo (0: Góra, 1: środek pionu, 2: dół? Inne: zastrzeżone |
|
|
|
x |
2 |
Zone start point X. High byte previous Punkt początkowy strefy X. Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
y |
2 |
Zone start point Y. High byte previous Punkt początkowy strefy Y. Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
cx |
2 |
Zone width. High byte previous Szerokość strefy Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
cy |
2 |
Zone Height. High byte previous Wysokość strefy. Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
Prompt window no |
2 |
Each bit for one window to prompt,1 for prompt,0 for no tips Bit 0: for window 1 Bit 1: for window 2 …… Bit 15: for window 16 Każdy bit dla jednego okna do monitowania, 1 dla monitu, 0 dla braku wskazówek Bit 0: dla okna 1 Bit 1: dla okna 2 …… Bit 15: dla okna 16 |
|
|
|
stay |
2 |
The stay time, the unit is second. High byte previous Czas pobytu, jednostka jest na drugim miejscu. Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
font |
1 |
Font size and color Bit0~2: font size(8,12,16,24,32,40,48,56) Bit3: Reserved Bit4: Red value of color Bit5: Green value of color Bit6: Blue value of color Bit7: Color invert Rozmiar i kolor czcionki Bit0 ~ 2: rozmiar czcionki (8,12,16,24,32,40,40,48,56) Bit3: Zarezerwowany Bit4: Czerwona wartość koloru Bit5: Zielona wartość koloru Bit6: Niebieska wartość koloru Bit7: Odwrócenie koloru |
|
|
|
Reserved |
1 |
|
All “reserved” values need to be set to 0
Type = 7
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
0x00 |
Type |
Align |
x |
y |
cx |
cy |
Timer |
Format |
stay |
font |
reserved |
Explanation?
Data Name |
Data Size (byte) |
Description |
Type |
1 |
7: Display stopwatch timer value 7: Wyświetla wartość stopera |
|
|
|
Align
|
1 |
Text alignment Bit0~1: Horizontal( 0:Left, 1:horizontal center, 2:right ) Bit2~3: Vertical(0:Top, 1: vertical center, 2: down ? Others: Reserved Wyrównanie tekstu Bit 0 ~ 1: Poziomo (0: Lewo, 1: Poziomy środek, 2: Prawa) Bit2 ~ 3: Pionowo (0: Góra, 1: środek pionu, 2: dół? Inne: zastrzeżone |
|
|
|
x |
2 |
Zone start point X. High byte previous Punkt początkowy strefy X. Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
y |
2 |
Zone start point Y. High byte previous Punkt początkowy strefy Y. Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
cx |
2 |
Zone width. High byte previous Szerokość strefy Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
cy |
2 |
Zone Height. High byte previous Wysokość strefy. Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
Timer NO |
1 |
Valid value 1~8 Prawidłowa wartość 1 ~ 8 |
|
|
|
format |
1 |
0: “mm:ss” 1: “mm:ss:nn” 2: “hh:mm:ss” 3: “hh:mm:ss:nn” 0: „mm: ss” 1: „mm: ss: nn” 2: „hh: mm: ss” 3: „hh: mm: ss: nn” |
|
|
|
stay |
2 |
The stay time when display each valid variable’s content, the unit is second. High byte previous Czas pozostawania przy wyświetlaniu zawartości każdej ważnej zmiennej, jednostka jest druga. Poprzedni bajt poprzedni |
|
|
|
font |
1 |
Font size and color Bit0~2: font size(8,12,16,24,32,40,48,56) Bit3: Reserved Bit4: Red value of color Bit5: Green value of color Bit6: Blue value of color Bit7: Color invert Rozmiar i kolor czcionki Bit0 ~ 2: rozmiar czcionki (8,12,16,24,32,40,40,48,56) Bit3: Zarezerwowany Bit4: Czerwona wartość koloru Bit5: Zielona wartość koloru Bit6: Niebieska wartość koloru Bit7: Odwrócenie koloru |
|
|
|
Reserved |
1 |
|
Naciśnij i ustaw wartość zmiennej CC = 0x0d
Data Item |
Value |
Length(byte) |
Description |
CC |
0x0d |
1 |
Describe the package is the data which push and set the variable value Opisz pakiet to dane, które przesuwają i ustawiają wartość zmiennej |
|
|
|
|
Options |
|
1 |
Bit0: Whether to save all the variable value to FLASH. 0 not save?1 save. Bit1: direction?0 push back,1 push forward Bit 2~3: retention?set to 0 Bit4~7: push count. +1 means the variable count of push Bit0: Czy zapisać całą wartość zmiennej w FLASH. 0 nie zapisuje, 1 zapisuje. Bit1: kierunek? 0 push, 1 push do przodu Bit 2 ~ 3: retencja, ustaw na 0 Bit4 ~ 7: liczba push. +1 oznacza zmienną liczbę naciśnięć |
|
|
|
|
Variable area count |
|
1 |
Bit0~6: The variable count for push 1~100 Bit7: Retention, set 0 Bit 0 ~ 6: Zmienna liczba dla wypychania 1 ~ 100 Bit7: Retencja, ustaw 0 |
|
|
|
|
Variable data length |
|
1 |
Specify variable data’s byte. The total length of variable number and data is (n+1) byte Określ bajt danych zmiennych. Całkowita długość zmiennej liczby i danych wynosi (n + 1) bajt |
|
|
|
|
Variable number and data |
|
changeable |
The first byte is variable number, follow by specify length variable data. Pierwszy bajt to numer zmiennej, a następnie podaj dane zmiennej długości. |
Ustaw zegar CC = 0x0e
Data Item |
Value |
Length(byte) |
Description |
CC |
0x0e |
1 |
Describe the package is the data of set stopwatch |
|
|
|
Opisz pakiet to dane ustawionego stopera |
Select Timer Wybierz Timer |
|
1 |
Select the Timer by bite. Bit value 1 means the Timer valid Bit0: Timer 1. Bit1: Timer 2. Bit3: Timer 3. Bit4: Timer 4. Bit5: Timer 5. Bit6: Timer 6. Bit7: Timer 7. Wybierz Timer przez bit. Wartość bitu 1 oznacza, że Timer jest ważny Bit0: Timer 1. Bit1: Timer 2. Bit3: Timer 3. Bit4: Timer 4. Bit5: Timer 5. Bit6: Timer 6. Bit7: Timer 7. |
Action Działanie |
|
1 |
1?Initialize Timer 2?Reset Timer 3?Startup Timer 4?Pause Timer 5?Save the setup of Timer Other?Retention 1 ? Zainicjuj Timer 2 ? Zresetuj timer 3 Tim Timer uruchamiania 4 ? Pause Timer 5 ? Zapisz ustawienia timera Inne ? Retencja |
property |
|
1 |
Have different value according to the Action. Check the detail information in the below table. |
właściwość |
|
|
Mają inną wartość w zależności od akcji. Sprawdź szczegółowe informacje w poniższej tabeli. |
Value Wartość |
|
4 |
Have different value according to the Action. Check the detail information in the below table. Mają inną wartość w zależności od akcji. Sprawdź szczegółowe informacje w poniższej tabeli. |
Opis wszystkich działań oraz właściwość i wartość korespondencji
Action |
Description |
Property |
Value |
Initialize Timer Zainicjuj Timer |
|
Bit0: 0 Time?1 Countdown Bit1: 0 Pause?1 start immediately Bit2~3: retention Bit4~7: Time count Bit0: 0 Czas, 1 Odliczanie Bit1: 0 Pause, 1 startuje natychmiast Bit2 ~ 3: retencja Bit4 ~ 7: odliczanie czasu |
High byte previous. The initialization value of countdown, measure time by millisecond. The value retention when time, set to 0 Poprzedni bajt poprzedni. Wartość inicjalizacji odliczania, mierz czas w milisekundach. Zachowanie wartości w czasie, ustawione na 0 |
Reset Timer Zresetuj Timer |
|
Bit0: 0 Use old value?1 Use new value Bit1: 0 Pause?1 start immediately Bit2~3: Retention Bit0: 0 Użyj starej wartości, 1 Użyj nowej wartości Bit1: 0 Pause, 1 startuje natychmiast Bit2 ~ 3: Retencja Wysoki bajt poprzedni. |
High byte previous. Countdown: Use as a new initialization value when the property is set to use new value. Ignore when the property is set to use the old value. Time: Retention, set 0. Odliczanie: Użyj jako nowej wartości inicjalizacji, gdy właściwość jest ustawiona na używanie nowej wartości. Ignoruj, gdy właściwość jest ustawiona na używanie starej wartości. Czas: Retencja, ustaw 0. |
Start Timer Uruchom licznik czasu |
|
Reserved, set 0 Zarezerwowane, ustaw 0 |
Retention, set 0 Retencja, ustaw 0 |
Pause Timer Pauza Timer |
|
Retention, set 0 Retencja, ustaw 0 |
Retention, set 0 Retencja, ustaw 0 |
Save the setup of Timer |
|
Retention, set 0 |
Retention, set 0 |
Zapisz ustawienia Timera |
|
Retencja, ustaw 0 |
Retencja, ustaw 0 |
Ustaw globalny obszar wyświetlania i wartości zmiennych: CC = 0x0f
By the command?set the global display area and variable values /
Za pomocą polecenia ustaw globalny obszar wyświetlania i wartości zmiennych
Data Item |
Value |
Length(byte) |
Description |
CC |
0x0f |
1 |
Describe the package is the data which to set the global display area and variable values Opisz pakiet to dane, które mają ustawić globalny obszar wyświetlania i wartości zmiennych |
Effective control Skuteczna kontrola |
|
2 |
Play times: High byte first? The value of 0 has been effective. Bit15: reserved, fill in 0 Bit0 to 14: play times Czas gry: Najpierw bajt? Wartość 0 jest skuteczna. Bit15: zarezerwowany, wpisz 0 Bit0 do 14: czasy odtwarzania |
Reserved Zarezerwowany |
|
2 |
Reserved, fill in 0 Zarezerwowane, wpisz 0 |
Area option Opcja obszaru |
|
1 |
Bit0: Whether to save the setting to the flash , 0 : Don’t save? 1 : Save? Bit1~3: Reserved, fill in 0 Bit4: Whether to clear the others defined global display area Bit5 ~7: Reserved, fill in 0 Bit0: Czy zapisać ustawienie w pamięci flash, 0: Nie zapisuj, 1: Zapisz? Bit 1 ~ 3: Zarezerwowany, wpisz 0 Bit4: Czy wyczyścić inny zdefiniowany globalny obszar wyświetlania Bit5 ~ 7: Zarezerwowany, wpisz 0 |
Area number Numer kierunkowy |
1?8 |
1 |
To set the number of global zone Aby ustawić liczbę strefy globalnej |
Area no Nr obszaru |
1?8 |
Area number Numer kierunkowy |
Bit0~3: Specified in the global area no. Valid values are 1 to 8. If the current no have used, then overwrite the original area information. Bit 4~7: Reserved, fill in 0 Bit 0 ~ 3: Podany w globalnym obszarze nr. Prawidłowe wartości to od 1 do 8. Jeśli bieżący nie został użyty, zastąp oryginalne informacje o obszarze. Bit 4 ~ 7: Zarezerwowany, wpisz 0 |
Area definition Definicja obszaru |
|
16 x Area number Numer kierunkowy |
Specific definition of the global display area. Specific definition see CC = 0x0c (that set the global display area). Szczegółowa definicja globalnego obszaru wyświetlania. Szczegółowa definicja patrz CC = 0x0c (która ustawia globalny obszar wyświetlania). |
Variable Options Zmienne opcje |
|
1 |
Bit0: Whether to save all variable value to flash, 0 not to save?1 save? Bit1: Whether to clear all variable value before save, 0 not to clear?1 clear? Bit1~7: Reserved, set to 0 Bit0: Czy zapisać wszystkie wartości zmiennych do flashowania, 0, aby nie zapisywać, 1 zapisywać? Bit1: Czy wyczyścić całą wartość zmiennej przed zapisem, 0, aby nie kasować, 1 wyczyść? Bit 1 ~ 7: Zarezerwowany, ustawiony na 0 |
Variable number and allow cross-variable zone Zmienna liczba i zezwól na strefę zmienną |
|
1 |
Bit0~6?The variable number Bit7?Whether to allow cross-variable zone setting. 0 is not permitted; 1 is permit Corresponds to a variable number of each variable area size of each variable region is 32 bytes. Multiple continuous variables can be linked to a variable area used, occupied area of the variable number of variables can not be used? When does not allow cross-variable area, more than 32 bytes of data are discarded?When allow cross-variable area, calculate the length of the data area to use the number of variables. |
Bit 0 ~ 6 number Numer zmiennej Bit7 ?Czy zezwolić na ustawienie strefy między zmiennymi. 0 jest niedozwolone; 1 to zezwolenie Odpowiada zmiennej liczbie każdego rozmiaru zmiennej obszaru każdego regionu zmiennego wynosi 32 bajty. Wiele zmiennych ciągłych można połączyć z wykorzystywanym obszarem zmiennej, nie można użyć zajmowanego obszaru zmiennej liczby zmiennych? Jeśli nie zezwala na obszar zmiennej krzyżowej, odrzuca się więcej niż 32 bajty danych ? Jeśli pozwalasz na obszar zmiennej krzyżowej, oblicz długość obszaru danych, aby użyć liczby zmiennych. |
|||
Variable data length table Tabela zmiennych długości danych |
n?0?255? |
Variable-length Zmienna długość |
Specified by the order of bytes of data for each variable. The length of variable number and data is (1 + n) bytes. Określone według kolejności bajtów danych dla każdej zmiennej. Długość zmiennej liczby i danych wynosi (1 + n) bajtów. |
Variable number and data Zmienna liczba i dane |
|
Variable-length Zmienna długość |
The first byte is a variable number, followed by a specified length of variable data Pierwszy bajt jest liczbą zmienną, po której następuje określona długość danych zmiennych |
Note?After use this command?The global area automatically becomes synchronized display.
Uwaga:Po użyciu tego polecenia obszar globalny automatycznie staje się zsynchronizowanym wyświetlaniem.
Wyślij wiadomość na pełnym ekranie CC = 0x11
CC |
0x11 |
1 |
Send full screen instant message |
|
|
|
Wyślij pełnoekranową wiadomość błyskawiczną |
Play times Czasy odtwarzania |
0~255 |
1 |
Value 0 means play the message until a new instruction. Wartość 0 oznacza odtwarzanie wiadomości aż do nowej instrukcji. |
Effect Efekt |
1 |
1 |
See: Special effect for text and picture Patrz: Efekt specjalny dla tekstu i obrazu |
Alignment Wyrównanie |
0?2 |
1 |
Bit0~1: the horizontal alignment ( 0: Left-aligned Bit2~3: vertical alignment ( 0:Top-aligned 1:Vertically center, 2: Bottom- aligned) Bit4~6: Reserved, set to 0 Bit7: Reserved, set to 0 Bit 0 ~ 1: wyrównanie w poziomie ( 0: Wyrównany do lewej 1: Centrum poziome 2: Wyrównany do prawej) Bit2 ~ 3: wyrównanie w pionie ( 0: Wyrównany u góry 1: środek w pionie, 2: Wyrównany do dołu) Bit4 ~ 6: Zarezerwowany, ustawiony na 0 Bit7: Zarezerwowany, ustawiony na 0 |
Speed Prędkość |
1?100 |
1 |
The smaller the value, the faster Im mniejsza wartość, tym szybciej |
Stay time Zostań czas |
0x0000~0xffff |
2 |
High byte in the former. Units of seconds. Wysoki bajt w pierwszym. Jednostki sekund. |
Font Czcionka |
|
1 |
Bit0~3: font size,see?Font size code Bit4~6 :font style,see :Font style code Bit7 : reserved (set to 0) Bit0 ~ 3: rozmiar czcionki, patrz ? Kod rozmiaru czcionki Bit4 ~ 6: styl czcionki, patrz: Kod stylu czcionki Bit7: zarezerwowany (ustawiony na 0) |
Text color R Kolor tekstu R |
0~255 |
1 |
The red color component Składnik koloru czerwonego |
Text color G Kolor tekstu G |
0~255 |
1 |
The green color component Składnik koloru zielonego |
Text color B Kolor tekstu B |
0~255 |
1 |
The blue color component Składnik koloru niebieskiego |
Text Tekst |
|
Variable-length Zmienna długość |
Text string to the end of 0x00. Ciąg tekstowy na końcu 0x00. |
Example 1?A5 68 32 01 7B 01 0f 00 00 00 11 02 0b 00 00 00 03 02 ff 00 00 61 62 63 00 6e 03 AE
Example 2?A5 68 32 01 7B 01 13 00 00 00 11 03 0b 01 00 00 03 02 ff 00 00 61 62 63 0d 63 62 61 00 a7 04 AE
Wyślij czysty tekst do określonego okna CC = 0x12
Data Item |
Value |
Length(byte) |
Description |
||
CC |
0x12 |
1 |
Send pure text to the specified window Wyślij czysty tekst do określonego okna |
||
Window no Nr okna |
0x00~0x07 |
1 |
The window sequence number, valid values 0 ~ 7. Numer kolejny okna, prawidłowe wartości 0 ~ 7. |
||
Effect Efekt |
1 |
1 |
See: Special effect for text and picture Zobacz: Efekt specjalny dla tekstu i obrazu |
||
Alignment Wyrównanie |
0?2 |
1 |
Bit0~1: the horizontal alignment ( 0: Left-aligned Bit2~3: vertical alignment ( 0:Top-aligned 1:Vertically center, 2: Bottom- aligned) Bit4~6: Reserved, set to 0 Bit7: Reserved, set to 0 Bit 0 ~ 1: wyrównanie w poziomie ( 0: Wyrównany do lewej 1: Centrum poziome 2: Wyrównany do prawej) Bit2 ~ 3: wyrównanie w pionie ( 0: Wyrównany u góry 1: środek w pionie, 2: Wyrównany do dołu) Bit4 ~ 6: Zarezerwowany, ustawiony na 0 Bit7: Zarezerwowany, ustawiony na 0 |
||
Speed Prędkość |
1?100 |
1 |
The smaller the value, the faster Im mniejsza wartość, tym szybciej |
||
Stay time Zostań czas |
0x0000~0xffff |
2 |
High byte in the former. Units of seconds. Wysoki bajt w pierwszym. Jednostki sekund. |
||
Font Czcionka |
|
1 |
Bit0~3: font size,see?Font size code Bit4~6 :font style,see :Font style code Bit7 : reserved (set to 0) Bit0 ~ 3: rozmiar czcionki, patrz ? Kod rozmiaru czcionki Bit4 ~ 6: styl czcionki, patrz: Kod stylu czcionki Bit7: zarezerwowany (ustawiony na 0) |
||
Text color R Kolor tekstu R |
0~255 |
1 |
The red color component Składnik koloru czerwonego |
||
Text color G Kolor tekstu G |
0~255 |
1 |
The green color component Składnik koloru zielonego |
||
Text color B Kolor tekstu B |
0~255 |
1 |
The blue color component Składnik koloru niebieskiego |
||
Text Tekst |
|
Variable-length Zmienna długość |
Text string to the end of 0x00. Ciąg tekstowy na końcu 0x00. |
||
Example 1?A5 68 32 01 7B 01 0f 00 00 00 12 00 00 00 00 00 03 02 ff 00 00 61 62 63 00 62 03 AE
Example 2?A5 68 32 01 7B 01 13 00 00 00 12 00 00 01 00 00 03 02 ff 00 00 61 62 63 0d 63 62 61 00 9a 04 AE
Wyślij dane z wieloma protokołami ? CC = 0x60
Data Item |
Value |
Length(byte) |
Description |
CC |
0x60 |
1 |
Send multi protocol data Wyślij dane z wieloma protokołami |
Reserve rezerwa |
0x00 |
1 |
Reserved (set to 0) Zarezerwowany (ustawiony na 0) |
The number of data items Liczba elementów danych |
|
2 |
The number of data items. High byte in the former. Liczba elementów danych. Wysoki bajt w pierwszym. |
Data item |
|
Variable-length |
One or more data items?each data items includes “The identity of the data item”?“The length of the data item”?“The content of the data item”3 parts: The identity of the data item?2 bytes?fixed set to “pI”. The length of the data item?The length of the data item. High byte in the former. The content of the data item?The same as “definition of command sub-code and data” |
Element danych |
|
Zmienna długość |
Co najmniej jeden element danych, każdy element danych zawiera „Tożsamość elementu danych” „Długość elementu danych” „Zawartość elementu danych” 3 części: Tożsamość elementu danych ? 2 bajty ? naprawiono na „pI”. Długość elementu danych length Długość elementu danych. Wysoki bajt w pierwszym. Treść elementu danych ? To samo, co „definicja podkod polecenia i danych” |
Example 1?A5 68 32 01 7b 01 32 00 00 00 60 00 00 02 70 49 00 16 02 00 00 00 00 00 03 10 00 54 10 00 65 10 00 78 10 00 74 00 00 00 70 49 00 10 05 01 00 03 00 13 7e 08 ff ff ff 74 69 6d 65 00 7b 0a AE
Example 2?A5 68 32 01 7b 01 6b 00 00 00 60 00 00 04 70 49 00 1a 01 03 00 00 00 00 00 40 00 08 00 00 00 08 00 40 00 08 00 00 00 10 00 40 00 08 70 49 00 16 02 00 00 00 00 00 03 10 00 54 10 00 65 10 00 78 10 00 74 00 00 00 70 49 00 10 05 01 00 03 00 13 7e 08 ff ff ff 74 69 6d 65 00 70 49 00 17 04 02 01 00 00 00 00 00 00 40 00 08 00 ff ff 00 53 74 61 74 69 63 00 02 12 AE