Problemy, elektronika jak kobieta zmienną jest , a konkretniej nie zawsze działa tak jak byśmy tego oczekiwali, a jeśli do tego dodamy sprawnie działające i delikatnie obchodzące się z paczkami firmy kurierskie to już mamy gotowy przepis na niedziałający wyświetlacz ledowy.
Takie wypadki, jeszcze niestety się zdarzają, dlatego powstał ten tekst.
Sytuacja z życia wzięta:
Wyświetlacz LED na bazie serii GR, powiedzmy taki 32*96cm
Spakowany, zaprogramowany i fiuuuu pojechał do szczęśliwego klienta.
Po rozpakowaniu okazuje się, że NIEDZIAŁA !!!
Albo
Po rozpakowaniu okazuje się, że moduł śnieży, faluje, mruga, …… czyli coś się dzieje!
Łapiemy telefon i już dzwonimy do działu POMOCY, aby usłyszeć kilka prostych porad i możliwości naprawy tego, co mogło wydarzyć się w transporcie.
I tutaj dodajmy szczegół, na jaki nie zwracamy uwagi póki coś się nie zadziała, a mianowicie SERWIS FRONT!
Pokaże, co to jest : Wystarczy odkręcić śruby mocujące, aby dostać się bez problemów do sterownika i połączeń miedzy modułami.
Transport to czas podroży naszych urządzeń, na który nie mamy wpływu, dlatego co jakiś czas spotykamy się z problemami, które są pokłosiem warunków transportu i delikatności firm kurierskich.
Kiedy postanawiamy sami sprawdzić, jakość połączeń taśm potrzebujemy dostać się do nich po odkręceniu modułów, dociśniecie taśmy skutkuje poprawą połączenia i jest najczęstszym problemem, jaki zauważyliśmy, taśmy DATA i kable zasilające mogą zostać wypięte lub obluzowane w trakcie „delikatnej” dostawy?
Większość powstałych uszkodzeń w transporcie, klient jest w stanie sam przy pomocy naszego działu POMOCY usunąć i cieszyć się długoletnim działaniem produktów LEDTECHNOLOGY .
Wyświetlacze ledowe naszej produkcji można zobaczyć w dziale REALIZACJE na naszej stronie.